HotelsCombined startuje z kampanią reklamową na kanałach telewizyjnych TVN i Polsat oraz wybranych kanałach tematycznych. HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Polacy coraz częściej korzystają z narzędzi online do planowania podróży i doceniają HotelsCombined.
Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce, powiedział Łukasz Michta, Manager HotelsCombined na kraje Europy Środkowej i kraje Bałtyckie.
HotelsCombined wyemituje 15s spot „MaxZilla”-http://bit.ly/PL_MaxZilla, z Max-me, który jest symbolem strony internetowej oraz kojarzy się z wypoczynkiem i dobrym snem.
O HotelsCombined:
HotelsCombined to światowy lider w wyszukiwaniu i porównywaniu ofert hotelowych. Serwis jednocześnie przeszukuje wszystkie najlepsze serwisy rezerwacyjne w poszukiwaniu najlepszej możliwej oferty. Każdego roku z serwisu korzysta ponad 300 mln użytkowników ze 120 000 miejsc na świecie. HotelsCombined jest dostępny w 42 wersjach językowych, przeszukuje ponad 2 mln ofert hotelowych i dostarcza ceny w 120 walutach. W latach 2013, 2014, 2015 serwis HotelsCombined był nagradzany przez World Travel Award jako najlepsza porównywarka ofert hotelowych.
[Komunikat PR]