Program lojalnościowy Best Western Rewards rozbudowuje ofertę w Polsce

logo-best-westernJuż od listopada br. polscy członkowie Best Western Rewards będą mogli zamieniać punkty zebrane podczas pobytów w hotelach Best Western na dowolne audiobooki dostępne w serwisie internetowym autdioteka.pl. Powstały w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej.

Misją Best Western jest bycie liderem branży w jakości obsługi klienta. Program Best Western Rewards jest jednym ze sposobów na wprowadzenie jej w życie. Obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej każdego dnia pokazują jak ważne jest dla nich zadowolenie stałych gości. Za swoje pobyty otrzymują oni punkty, które mogą zamienić na bardzo starannie wybrane nagrody.

mt0018

Audioteka.pl jest serwisem internetowym dystrybuującym audiobooki poprzez własną mobilna platformę cyfrowej dystrybucji treści audio obejmującą aplikacje na smartphony, tablety i samochody. Rozpoczęte w listopadzie partnerstwo z portalem da polskim członkom Best Western Rewards możliwość zamiany punktów z programu na dowolne książki do słuchania. Będą mogli korzystać również z dodatkowych promocji na platformie, stworzonych wyłącznie z myślą o nich.

– Best Western Rewards cieszy się w Polsce coraz większym zainteresowaniem. Uznaliśmy, że to idealny moment na rozbudowanie lokalnej oferty programu i podarowanie jego członkom nowych możliwości. Dotychczas punkty wymieniane były m.in. na kolejne noclegi, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Warto dodać, że w najbliższych miesiącach planujemy jeszcze bardziej zintensyfikować proces rozwoju Best Western Rewards na polskim rynku. Nawiązanie współpracy z serwisem audioteka.pl to ważny krok w tym kierunku – mówi Gheorghe Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Aktualnie międzynarodowy serwis Audioteka współpracuje z ponad 350 wydawcami z całego świata, oferując tysiące tytułów. Platforma działa w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Francji, oraz w Szwecji i Niemczech. Najbliższe plany rozwoju spółki zakładają uruchomienie serwisów w Finlandii, Norwegii, na Węgrzech, w Turcji, na Litwie, a także w Rosji, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.

– Jesteśmy przekonani, że współpraca z największą na świecie rodziną hotelową Best Western ułatwi nam dotarcie do wielu nowych użytkowników książek do słuchania – szczególnie, że są to osoby podróżujące, czyli potencjalni słuchacze audiobooków. Nie wykluczamy także rozbudowy jej zakresu w przyszłości – mówi Marcin Beme, twórca serwisu audioteka.pl.

Powstały w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowym w branży hotelarskiej. Aktualnie liczy ponad 20 milionów aktywnych członków z całego świata. Dołączenie do Best Western Rewards jest całkowicie bezpłatne. Zapisać do programu można się na stronie www.bwrewards.fi. Ponadto osoby, które należą do innego programu lojalnościowego z branży hotelarskiej, mogą skorzystać z oferty Best Western Rewards Status Match – No Catch®. Pozwala ona dołączyć do Best Western Rewards zachowując status osiągnięty w poprzednim programie.

Polscy członkowie Best Western Rewards są rejestrowani w programie lojalnościowym przez filię Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland. Mogą oni zbierać punkty lub mile lotnicze na całym świecie i zamieniać je na nagrody przygotowywane przez lokalny oddział Best Western. Istnieje również wiele sposobów na zdobycie dodatkowych punktów. Obecnie, do końca 2013 r. sieć udostępnia specjalną ofertę, dzięki której każdy, kto zarezerwuje pobyt w hotelu Best Western przez oficjalną stronę internetową sieciwww.bestwestern.pl, otrzyma 500 punktów do wykorzystania w ramach programu.

W lipcu br. Best Western Rewards zajął drugie miejsce, spośród programów 16 największych sieci hotelowych na świecie, w rankingu najlepszych programów lojalnościowych sektora turystycznego, opublikowanego przez amerykańską platformę medialną U.S. News & World Report.

***

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

[media.mslgroup.pl]