Polonus podsumowuje sezon wakacyjny

Polonus, lider sieci Polonus Partner podsumowuje miniony sezon wakacyjny. Z usług narodowego przewoźnika skorzystało ponad 250 tysięcy pasażerów. Duża popularność połączeń Polonus przyczyniła się do ponad 10% wzrostu sprzedaży biletów, 30% wzrostu sprzedaży agencyjnej oraz aż o 200% wzrostu sprzedaży w aplikacji mobilnej. W ramach zainicjowanego przez Polonusa porozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad 4 miliony kilometrów.

Polonus

Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjny przyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy nam zaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa. – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.

Polonus nieustannie pracuje nad optymalizacją swojej siatki połączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnych do Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.

Sieć Polonus Partner, powołana w 2018 roku na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicie oznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 linii krajowych, przejechały 4 000 000 kilometrów odwiedzającym przy tym ponad 250 miast.

Intensywny sezon wakacyjny nie przeszkodził w zwróceniu się w stronę kwestii społecznych. Spółka Polonus już po raz trzeci zaangażowała się w akcję „Kolej na Ciebie. Uratuj życie!”, gdzie wspólnie z przedstawicielami PKP propagowała oddawanie krwi w objazdowych punktach krwiodawstwa.

W wakacje Polonus oraz przewoźnicy z Polonus Partner zainicjowali akcję skierowaną do pasażerów informującą o konieczności posiadania ważnego biletu na przejazd. Pokazywano korzyści z tego płynące, w tym objęcie ubezpieczeniem na czas podróży.

Działania podejmowane przez Polonus przyczyniły się do wzrostu sprzedaży biletów o ponad 10%. Szczególnie cieszy popularność wśród podróżnych nowoczesnych rozwiązań mobilnych, takich jak aplikacja mobilna, w której sprzedaż wzrosła aż o 200% względem ubiegłego roku. Rozbudowa sieci agentów przyczyniła się także do wzrostu sprzedaży w tym kanale, który wyniósł aż 30%.

[PR]