Orbis wprowadza usługę „Welcome” do kolejnych hoteli w grupie

logo-orbisUsługa „Welcome” to rewolucyjny sposób witania gości wprowadzony przez Grupę Accor strategicznego partnera Grupy Orbis. Od 12 sierpnia br. funkcja ta dostępna jest już w hotelach Mercure Warszawa Centrum oraz Novotel Vilnius Centre. Wkrótce planowane jest jej uruchomienie w Novotel Łódź Centrum oraz Sofitel Warsaw Victoria.

Wprowadzenie usługi związane jest z procesem wdrażania przez Accor nowych rozwiązań technologicznych. Mają one na celu usprawnienie obsługi gości. „Welcome” umożliwia szybsze zameldowanie i wymeldowanie z hotelu, ponieważ pozwala na ominięcie wielu formalności. Wystarczy, że gość hotelu dokonał rezerwacji bezpośrednio na stronie Accorhotels.com lub jest posiadaczem karty lojalnościowej Le Club Accorhotels. W dniu przyjazdu dostaje powitalną wiadomość SMS wraz ze szczegółami dotyczącymi pobytu. Nie musi się meldować lub wymeldowywać z hotelu – wszystkie te procesy wykonywane są elektronicznie.

System ten funkcjonuje już w 60 hotelach w 13 krajach, m.in. we Francji, Włoszech, w Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii. Do końca 2014 roku planuje się uruchomienie tej funkcji w 1000 hoteli, czyli niemalże 30% całej sieci.

[informacja prasowa]

mt0028