O turystyce kulinarnej na Tour Salonie

mt0006Mocnym punktem targów Tour Salon są szkolenia i warsztaty. Tegoroczna tematyka wydarzeń dodatkowych jest bardzo szeroka, a omawiane tematy poruszać będą najbardziej aktualne trendy w branży turystycznej. Takim przykładem jest konferencja pt. TURYSTYKA KULINARNA – POLSKI HIT.

Turystyka kulinarna staje się w Polsce tematem modnym i poszukiwanym. Jej fenomen przybył do nas z Europy Zachodniej i zza oceanu. W USA kulinaria są drugim, po zakupach, najczęstszym motywem podejmowania podróży – na nich po prostu się dobrze zarabia.

W Polsce wciąż raczej towarzyszą innej formie turystyki, niż decydują o podjęciu podróży, nie są tak dochodowe. Jednak ta sytuacja zmienia się dynamicznie. W każdym regionie organizowanych jest szereg świąt kulinarnych od Winobrania, przez święto czekolady, pomidora, prosiaka, pasztetników, kurczaka, sera, truskawki, dorsza, sandacza… na różnych odmianach europejskich, ogólnopolskich i regionalnych festiwali kulinarnych skończywszy.

Jesteśmy twórcami pierwszej na świecie Nocy Restauracji. Co najważniejsze w naszych miastach i regionach tworzone są coraz bardziej interesujące propozycje całorocznych ofert zorganizowanych w ramach szlaków turystyki kulinarnej np. w Małopolsce, na Śląsku czy w Białymstoku, Gdyni i Poznaniu.

Czy turystyka kulinarna może stać się polskim hitem? Czy mamy szansę wpisać nasze dziedzictwo kulinarne na Listę światowego dziedzictwa UNESCO? Czy Noc Restauracji ma szansę powtórzyć sukces Nocy Muzeów oraz jak zarabiać na turystyce kulinarnej?

Na te i na inne pytania odpowiemy podczas konferencji TURYSTYKA KULINARNA – POLSKI HIT.

Konferencja odbędzie się w czwartek, 17 października 2013, w godzinach od 11:00 do 14:00. Organizatorem konferencji jest firma Landbrand.