Avanzi – nowy wystrój wnętrz w 3 hotelach ibis w Warszawie

mt0010-ibis.Lobby1Grupa Hotelowa Orbis i jej partner Accor realizują kolejny etap przyjętej w 2011 roku strategii dynamizacji marek hoteli ekonomicznych. Obejmuje ona między innymi modernizacje powierzchni ogólnodostępnych w hotelach ibis, a jej celem jest zwiększenie komfortu wypoczynku gości bez zmiany ceny za nocleg.  Modernizacje te sukcesywnie są wprowadzane również w Polsce. W kwietniu br., jako pierwszy, przeszedł renowację ibis Warszawa Stare Miasto, a w sierpniu zakończyły się modernizacje w hotelach ibis Warszawa Centrum i ibis Warszawa Ostrobramska. W IV kwartale tego roku podobny remont planowany jest w hotelu ibis Łódź Centrum.

Nowa strategia, nowe wyzwania

Nowa strategia marki ibis jest odzwierciedleniem głębokich zmian jakie zaszły w potrzebach gości wobec produktów i usług hotelarskich. Klient XXI wieku oczekuje od marek w każdym segmencie  nowoczesności, unikalnego stylu i zaangażowania w ochronę środowiska. W odpowiedzi na te potrzeby, marka ibis rozpoczęła wprowadzenie zmian w swoich hotelach: nowatorskie wzornictwo, użycie naturalnych materiałów czy wielofunkcyjność przestrzeni publicznej proponowana w projekcie Avanzi, dodaje wnętrzom przytulności, a także tworzy domową atmosferę.

Avanzi – synonim interakcji

Jednym z kluczowych założeń projektu Avanzi jest element interakcji. Ma się ona odbywać na każdym poziomie: między pracownikiem a gościem, a także między samymi gośćmi. Zmodernizowane przestrzenie mają zachęcać do spędzania w nich czasu i sprzyjać nawiązywaniu znajomości. Osiągnięto to poprzez założenie przenikania się przestrzeni i rozplanowanie całej powierzchni na zasadzie otwartego planu, gdzie forma służy funkcjonalności.

Piękny design, komfort i innowacyjność

Nowe lobby hoteli ibis to wielofunkcyjna, świetnie wyposażona przestrzeń, która jest „duszą hotelu” i centralnym punktem, gdzie goście mogą się spotkać, pracować, zrelaksować czy zjeść posiłek. To miejsce, które emanuje przyjazną, gościnną atmosferą.  Pomieszczenia zaprojektowane są w modnej stylistyce utrzymanej w jasnej tonacji z dodatkiem drewnianych elementów, ciepłych akcentów kolorystycznych i grafik na ścianach czy suficie. Wydobycie klimatu przytulności i komfortu, zostało także osiągnięte poprzez wstawienie do nich foteli na biegunach, dużych sof czy stolików z blatami do gier planszowych, przy których goście mogą zrelaksować się po pracy.

Innowacyjne rozwiązanie zastosowano także w recepcji. Jej tylne panele służą jako ekran, na którym wyświetlane są ważne dla gości informacje, takie jak prognoza pogody czy aktualne oferty specjalne, w bardziej nieformalny, a zarazem intuicyjny sposób.

Nowe oblicze trzech hoteli ibis w Warszawie

Pierwszym hotelem w Polsce, w którym zakończono wdrażanie projektu Avanzi był ibis Warszawa Stare Miasto, położony tuż przy Warszawskiej Starówce. W sierpniu prace modernizacyjne zakończono w ibis Warszawa Centrum, usytuowanym przy al. Solidarności,  w biznesowej części miasta oraz w ibis Warszawa Ostrobramska, położonym przy trasie wylotowej z Warszawy w kierunku wschodnim. Nowa koncepcja odmieniła nie do poznania powierzchnie ogólnodostępne w tych hotelach. Prezentując nowoczesny design i jakość wykończenia według projektu Avanzi, marka ibis pokazuje, że nie jest on dedykowany wyłącznie ekskluzywnym hotelom, ale także obiektom o standardzie ekonomicznym. W IV kwartale 2013 roku podobna modernizacja planowana jest w kolejnym hotelu w Polsce – ibis Łódź Centrum, zlokalizowanym w samym sercu Łodzi, przy zbiegu ulic Piłsudskiego i Piotrkowskiej.

mt0010-ibis.Bar

mt0010-ibis.Lobby1

mt0010-ibis.Recepcja1

***

ibis rozwija się zgodnie ze strategią dynamizowania marek hoteli ekonomicznych, należących do Grupy Accor, wiodącego ogólnoświatowego lidera branży hotelarskiej w 92 krajach, operatora ponad 4400 hoteli. Najważniejsze innowacje obejmują nowe łóżka hotelowe oraz nową aranżację powierzchni ogólnodostępnej odzwierciedlające wartości charakteryzujące markę: wysoki poziom usług, najwyższy komfort i efektywność. ibis jest pierwszą siecią hoteli, która uzyskała certyfikat ISO 9001 będący potwierdzeniem jej profesjonalizmu i rzetelności (certyfikacja objęła 84% całej sieci). Ponad  jedna trzecia całej sieci ibis posiada także certyfikat ISO 14001, potwierdzający środowiskowe zaangażowanie marki. Powstała
w roku 1974 sieć ibis jest europejskim liderem i czwartą pod względem wielkości siecią hoteli kategorii ekonomicznej na świecie, z ponad 983 hotelami oferującymi łącznie 121.004 pokoi w 58 krajach
.

Accor, w ramach strategii dynamicznego rozwoju globalnych marek ekonomicznych, Etap Hotel przekształcił w ibis budget. ibis budget to podstawowa i przyjazna marka hoteli Accor. Wyróżniają ją takie wartości jak praktyczność i prostota. Jest to idealne rozwiązanie dla samodzielnych klientów, którym oferuje się komfortowo zaprojektowane pokoje jedno-, dwu – i trzyosobowe, czynną 24 godziny na dobę recepcję oraz śniadania bez ograniczeń typu „all-you-can-eat”. Hotele te są zlokalizowane w pobliżu głównych dróg wyjazdowych i lotnisk oraz w samych miastach. ibis budget gwarantuje konkurencyjne ceny. Z potencjałem 450 hoteli w 10 krajach Europy  ibis budget z sukcesem realizuje strategię  ekspansji na międzynarodowe rynki.

ibis Styles jest marką Accor oferującą pakiet „all inclusive” w cenie pobytu, obejmującej  pokój, śniadania w formie bufetu, bezpłatne szerokopasmowe łącze internetowe oraz atmosferę podkreślającą wartości marki: prostotę, hojność, jakość i wielofunkcyjność. Zlokalizowane w centrach miast lub ważnych ośrodkach hotele zaskakują swoją indywidualnością, kolorowym, dynamicznym i żywiołowym wystrojem oraz radosną atmosferą. W roku 2012 sieć obejmuje ponad 180 hoteli w 16 państwach.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Grand Mercure, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje 3 500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget,  hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.